For check-in efter kl. 21.00 eller andre tidspunkter hvor vi er uden for rækkevide, på arbejde, til et arrangement, på vandet, eller bare ude og vandre i vores dejlige landskab hvor dækningen er manglefuld.
I sådanne tilfælde sender vi en kode og vejledning så du selv kan lukke dig ind og hente din nøgle.
Oplysningerne sendes på ankomstdagen, tidligst når check-in er muligt, og når vi ved at vi skal være væk i længere tid. Er vi blot væk i en lille times tid, når der ikke er aftalt check-in, så oprette vi ikke en kode.
Hvordan du har modtaget informationerne afhænger af hvordan du reserverede dit ophold på ibsens gaard.
Hvis du har reserveret direkte til os (via SMS)
Er oplysningerne sendt til samme e-mail som du modtog bekræftelse og faktura til forudbetaling. Tjek din e-mail for hvor du finder koden og nøglen.
Online reservation via AirBnB
Oplysningerne er sendt via din AirBnB indbakke.
Log på din AirBnB app/konto for at for at finde info. Har du problemer med logge på og finde info. skal du tage kontakt til AirBnB kundeservice, de kan altid tilgå din AirBnB indbakke og give dig de nødvendige oplysninger.
Online reservation via Booking.com
Oplysningerne er sendt via Booking.com’s APP
Log på din booking.com konto og gå til beskeder. Du kan også tjekke din e-mail, Booking.com videresender ofte beskederne fra deres APP/ hjemmesiden til deres gæsters email konto. Har du problemer med at logge på skal du kontakte booking.com’s’s kundeservice, de kan se alle beskeder.
Online via Agoda
Fra det øjeblik vi modtog din reservation, har vi forsøgt at kontakte Agoda for at få dem til at kontakte dig så vi kan få dine kontaktoplysninger.
Du bliver nød til at ringe Agoda kundeservice, de har valgt at de ikke vil bruge tid på at give overnatningsstedet telefonnumre eller andre muligheder for at kunne komme i kontakt med de overnattende gæster og de sender heller ikke beskederne fra overnatningsstedet til gæsterne.
Vi har forsøgt at få blokeret denne agent, da vi mener det er en meget dårlige gæsteservice, men det kan vi desværre ikke, da de benytter booking.com som mellemled.
Agoda har accepteret at de skal informere alle deres gæster om at de skal kontakte os før ankomst. Har du overset den besked eller glemte du at kontakte os, bliver du kortsagt nød til at ringe til deres kundeservice, vi kan desværre ikke oplyse nummeret her da de ikke vi give det til os, men de har lovet at det fremgår af din bekræftelse – det er sandsynligvist et langt HongKong nummer.
Agodas’ kundeservice skulle kunne få kontakt til booking.com’s beskedsystem, og der har vi sørget for at alle oplysningerne findes så du kan komme ind.
Vi beklager den dårlige oplevelse du må have pga. Agoda, vi vælger flere gange at lukke ned for booking.com, når der opstår problemer med bookinger pga. vi modtager fra Agoda via dem.